Szukaj

Domowa granola

Bartek, 24 wrzesień 2020
Domowa granola

5 min | źródło: kwasów tłuszczowych omega 3, 6 i 9, selenu, cynku, magnezu oraz błonnika | węglowodany + tłuszcze | 2 porcje

Znasz to uczucie, gdy w czasie pracy, na wycieczce lub spacerze dopada Cię głód, a żołądek głośno daje o sobie znać? W takich chwilach marzysz tylko o tym, by zjeść coś pysznego i to szybko! Nie chcesz czekać, szukać znajomej knajpki, potrzebujesz przekąski #snack. W takich chwilach noś przy sobie naszą granolę to go! To zdrowa propozycja #bybodyhero na zaspokojenie Twojego głodu. Zjedz granolę to go i zobacz, jak wstępuje w Ciebie energia do działania!

W chwilach, gdy szybko potrzebujesz uzupełnić zapas energii, stajesz się głodnym zombie – pragniesz tylko: węglowodanów i tłuszczy. Pączków i słodkich bułeczek, batonów i cukierków… STOP! Zostań #fit i zabierz w słoik, pojemnik, woreczek naszą granolę to go #healthyfood.

Granola to go to moc zdrowych tłuszczy z orzechów i nasion, węglowodanów złożonych i suszonych jabłek, które Twój układ pokarmowy uwielbia! Dodaj do miseczki świeże lub mrożone owoce i napój roślinny – wybierz taki, który nie zawiera cukru – i ciesz się pysznym śniadaniem przed pracą. Możesz również zapakować do torby vege jogurt #dairyfree #vegan i cieszyć się smakiem Granoli to go w czasie przerwy w pracy lub podczas wycieczki. Wspominaliśmy już, że musisz zabrać podwójną porcję? Jeszcze nam się nie zdarzyło, by ktoś nie chciał spróbować granoli…

Wiesz, że to kolejny przepis #foodbybh, który nie tylko zaspokaja głód i ochotę na coś słodkiego, ale wspaniale odżywia ciało? Zdrowe tłuszcze są nam niezbędne do życia! Wszystkie nasze organy potrzebują tłuszczu – szczególnie układ sercowo-naczyniowy oraz mózg! Chcesz szybciej i lepiej myśleć? Jedz orzechy i nasiona, a najlepiej naszą granolę to go! Chrupiąca mieszanka to również codzienna porcja zdrowia dla naszej Fasolki. Jesteśmy przekonani, że Twoje dziecko również pokocha tę smaczną przekąskę #healthychild.

Podziel się swoim pomysłem na podanie granoli. Jesteś mistrzem wyjadania ze słoika? A może tworzysz piękne śniadaniowe kompozycje? Co takiego?! Posypujesz desery naszą granolą? Oznacz nas, gdy wrzucisz fotki na Facebooka lub Instagrama, musimy to zobaczyć!



Składniki

garść orzechów włoskich / garść migdałów / garść orzechów brazylijskich / garść pestek dyni* / 4 łyżeczki kakao / 4 łyżki cukru kokosowego / 2 szczypty soli himalajskiej / szklanka płatków owsianych / 2 garści suszonych jabłek** / mleko roślinne

kompozycja orzechów i nasion może być dowolna*
bardzo lubimy te dostępne w Lidlu**

Zanim zaczniesz

Do kielich blendera wrzuć orzechy i nasiona, kakao, cukier kokosowy i sól. Wszystko zmiel.

Przygotuj 2 słoiki średniej wielkości. 

Odlej niezbędną dla Ciebie ilość mleka roślinnego do szklanej butelki.*

jeśli lubisz miękką granolę lub masz zamiar zjeść ją od razu wlej mleko bezpośrednio do słoika/miseczki*

Krok po kroku

01/ Do słoików wrzuć: zmielone, czekoladowe orzechy i nasiona, płatki owsiane, suszone jabłka.*

02/ Przed jedzeniem zalej mlekiem roślinnym i dokładnie wymieszaj.


Na marginesie

* do każdego słoika 1/2 porcji wymienionej wyżej

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów